Perfectie is saai

Perfectie is saai
Durven, raken en overtuigen doe je met tekst. Het gaat niet om perfectie en je hoeft niet altijd aan de verwachtingen te voldoen. Maar ben waarachtig, zichtbaar en kleurrijk. 

Ik kan je helpen. In het verleden heb ik concepten ontwikkeld en copy geschreven voor talloze kleine en grote merken. Wat denk je van Pepsi, Lay's, Hewlett-Packard, Microsoft, ECI, Amsterdam RAI, Amsterdam Arena, NS, Liga, Mandemakers Keukens, Interpolis, Mars, Hero, ANWB, Whiskas, tomtom en Rabobank. 

Ook vandaag werk ik voor leuke, spannende, inspirerende en mooie merken. 
Ik zeg: wie volgt? 
Lees verder Lees verder

Puur

Puur
Damn, wat een stuk chocolade allemaal voor elkaar kan krijgen! 
Tags:
Lees verder Lees verder

Nieuw? Nieuw!

Nieuw? Nieuw!
Een nieuw logo. Een nieuwe huisstijl. Nieuw bericht. Hier past maar één kwalificatie: nieuw. En de wereld mag het weten, vandaar een nieuwe mailing.
Lees verder Lees verder
Pagina: [ 1 ]