Perfectie is saai
Durven, raken en overtuigen doe je met tekst. Het gaat niet om perfectie en je hoeft niet altijd aan de verwachtingen te voldoen. Maar ben waarachtig, zichtbaar en kleurrijk.
Ik kan je helpen. In het verleden heb ik concepten ontwikkeld en copy geschreven voor talloze kleine en grote merken. Wat denk je van Pepsi, Lay's, Hewlett-Packard, Microsoft, ECI, Amsterdam RAI, Amsterdam Arena, NS, Liga, Mandemakers Keukens, Interpolis, Mars, Hero, ANWB, Whiskas, tomtom en Rabobank.
Ook vandaag werk ik voor leuke, spannende, inspirerende en mooie merken.
Ik zeg: wie volgt?
Puur
Damn, wat een stuk chocolade allemaal voor elkaar kan krijgen!
Nieuw? Nieuw!
Een nieuw logo. Een nieuwe huisstijl. Nieuw bericht. Hier past maar één kwalificatie: nieuw. En de wereld mag het weten, vandaar een nieuwe mailing.
Nieuw logo
Er is al weer ruim een jaar verstreken. Hoogste tijd voor een nieuw logo voor Donuts for Chelsea. Dit keer had Marck van Dooren (eigenaar van zwaan en vos) de eer. Ook bij dit project 'startte nieuwsgierigheid zijn motor' - om Marck even te parafraseren.
Het resultaat mag er zijn: ik ben enthousiast!
Ik was er
Donuts for Chelsea meets het Chelsea Hotel. Inmiddels al een tijdje geleden (tijdens een mooie najaarsweek), maar gelukkig heb ik de foto's nog. Wat een sticker al niet kan doen: het gietijzeren hekwerk knapt er zichtbaar van op!
Eindelijk, het wagenpark is bestickerd
Het wordt elke dag mooier. Wel lastig als ik jaarlijks een ander logo heb. Ach ja, dat zie ik in januari wel weer.
Pagina: [ 1 ]